Prečo (re)dizajn webu nie je len o kráse?

Web nemusí byť len 'povinná jazda'. Zistite, čo všetko dokáže a ako vám môže pomôcť zarobiť.

Mať webovú stránku sa stalo pre firmy štandardom. Dokonca aj mladé start-up-y, ktoré ešte nemajú hotový produkt, už majú svoj web. Dôvodom je, že webstránka je bránou k vašej značke. Je to dostupný a relatívne lacný spôsob, ako zaujať zákazníkov či potenciálnych investorov a pomôcť ľuďom pochopiť, kto ste a prečo robíte to, čo robíte. Internet má úžasné technologické možnosti ako osloviť práve tých, ktorých zaujíma (alebo ešte len bude zaujímať) váš biznis.

Tak prečo toľko firemných stránok končí len ako interaktívna brožúrka?

Odpoveď nie je čierno-biela, no hlavnou príčinou bude zanedbaný webdesign. Takéto stránky oznamujú návštevníkovi informácie, to áno, ale pozývajú ho zapojiť sa, komunikovať? Nájde vďaka nim to, čo potrebuje? Prispievajú k tomu, že si značku obľúbi? Inak povedané, prinášajú firme nejakú hodnotu? Dobrý webdizajnér vám nakreslí web tak, aby bola na všetký tieto otázky kladná odpoveď.

Ako teda rozmýšľať o novom webe?

  • hneď na začiatku určite cieľ, ktorý od webu očakávate
  • ak redizajnujete starý web, nechajte ho ešte chvíľu bežať a zbierajte štatistiky
  • investujte do riešení na mieru, môžu významne pomôcť pri plnení cieľov
  • ak sa efekt hneď nedostaví, nezúfajte, dobrý web nie je problém priebežne dolaďovať

V Inovative vieme, že každá webstránka musí mať svoj cieľ. Spolu s klientom ho hľadáme a stránku pripravíme na mieru. Často sa venujeme redizajnom už existujúcich webov - tu vďaka sledovaniu štatistík a správania návštevníkov na starom webe vieme ten nový pripraviť tak, aby sa fungoval lepšie. Redizajn webu spoločnosti Fleo, výrobcu kovových identifikačných štítkov, priniesol firme dvojnásobný počet objednávok vďaka dizajnu motivujúcemu ku kontaktovaniu. Aj preto sa firma rozhodla rozšíriť ponuku a zriadiť e-shop, ktorý práve dokončujeme :-)

Ak si neviete rady, ozvite sa nám a porozprávame sa o najlepšom riešení pre váš web.


-----

Prečítajte si tiež:

Ako si vybrať riešenie pre menšiu web stránku?
Čo je logo a prečo je okolo neho toľko vedy?